16 فوریه 2017 در رومانس
وقتی در مورد عاشقانه صحبت می کنیم ، معمولاً زن و مرد افکار متفاوتی درباره موضوع دارند. بیشتر خانمها عاشقانه و عاشقانه بودن را دوست دارند. نانسی آن را دوست دارد وقتی با او نوازش می کنم ، به او بگو که من او را دوست دارم ، به او بگو چقدر زیباست و با او نماز بخوان. او عاشق داشتن شام های خوب با هم ، قدم زدن در ساحل با هم ، گذراندن وقت در کنار هم ، انجام کارهای تفریحی با هم و صحبت کردن روزانه با هم است. این موارد به او کمک می کند که احساس نزدیکی به من کند و احساسات عاشقانه او را برای من به وجود آورد. بیشتر زنانی که با آنها صحبت می کنم لیست های مشابهی دارند.

برای آقایان ، عاشقانه به نوعی معمولاً شامل رابطه جنسی است. می دانم ، این خبری برای اکثر شما نیست! در اینجا عاشقانه من با نانسی است. من عاشق انجام همه کارهایی هستم که فکر می کند عاشقانه هستند. من دوست دارم آنها را انجام دهم وقتی که انتظار آنها را داشته باشد و وقتی که انتظار آنها را ندارد. دوست دارم وقتی چهره اش واقعاً در ارتباط هستیم ، نگاهی به چهره او ببینم. من آن را دوست دارم وقتی که او می خواهد دست من یا نوازش کند یا نزدیک من بنشیند. من عاشق این هستم که او چیزهایی را می پسندد که دوست دارم و هنوز هم همان عطری را که هنگام ملاقات دوست داشتیم می پوشید. من آن را دوست دارم وقتی که او به من "متن های عاشقانه" را در طول روز می فرستد و ما غالباً صحبتهای عمیقی انجام می دهیم. او عشق خود را به من از بسیاری جهات شگفت انگیز ابراز می کند. با این وجود هیچ چیز از روابط جنسی ما به او نزدیک نمی شود. راستش ، من واقعاً فکر می کنم وقتی او رابطه جنسی ایجاد کرد ، طراحی خدا بود. فرهنگ ما می گوید که همه مردان در مورد رابطه جنسی فکر می کنند. با این حال ، برای یک مرد در یک ازدواج مسیحی ، رابطه جنسی بسیار بیشتر از افکار یا اعمال است. دانستن اینکه همسرم به من به سکس اعتماد دارد و از نظر سکس به من جلب شده است و اینکه بتوانم از او لذت ببرم سطح نزدیکی ، صمیمیت و رمانتیک را برای من به ارمغان می آورد آنقدر تجربی است که من واقعاً نمی توانم آن را با کلمات بیان کنم. این واقعاً یک هدیه از طرف خدا است.

هنگامی که به ازدواج در مورد عاشقانه فکر می کنید ، بهترین اتفاق وقتی رخ می دهد که عاشقانه برای همسر و عاشقانه برای همسرش جمع می شوند و هر دو بسیار ارزشمند هستند.


روابط ازدواج ، ازدواج ، روابط خانوادگی ، ازدواج ، ازدواج ، ازدواج جنسی ، ازدواج در خانواده ، ازدواج جنسی ، ازدواج در خانواده ، ازدواج ، ازدواج
اظهار نظر
برای دریافت هر پست وبلاگ از طریق ایمیل هر روز صبح مشترک شوید.


روم: عشق = ازدواج شاد
09 فوریه ، 2017 در رومانی
شاید دانه های عاشقانه در اوایل زندگی ما کاشته شود ، همانطور که ما داستانهای افسانه می خواندیم یا تماشا می کردیم و قهرمان و قهرمان را عاشق می کردیم و بعد از آن "همیشه با خوشحالی" زندگی می کردیم. با گذشت سال ها این داستان ها و فیلم های انیمیشن کودکان جایگزین شدند. - کتاب ها و فیلم هایی که همین پیام را به ما گفتند: اگر واقعاً کسی را دوست داشته باشید ، یک ازدواج سعادتمندانه خواهید داشت. این یک راز بزرگ نیست که چرا بسیاری از ما اعتقاد داشته ایم (یا هنوز اعتقاد داریم) که عشق کافی است. من و نانسی برای این قلاب ، خط و سینک در اوایل ازدواج افتادیم. به عقب نگاه می کردم ، باید آنرا فهمیدم. برای رسیدن به اهدافی که برای خودم داشتم باید در هر چیز دیگری از زندگی خودم کار را انجام دهم. کار کردن یک ورزش خوب بود. تمرین به ندرت سرگرم کننده بود ، اما جوایز روز بازی آمد. برای فارغ التحصیلی از دانشگاه مجبور شدم در کلاسها شرکت کنم و کار را انجام دهم. این پاداش پس از چهار سال تلاش سخت به صورت دیپلم رسید. وقتی من و نانسی برای اولین بار ازدواج کردیم ، خیلی دوست داشتیم با نانسی ، می دانستم خوشحال خواهیم شد. اما وقتی فهمیدم که عشق به تنهایی کافی نیست ، گیج شدم. من و نانسی یاد گرفتیم که برای اینکه در ازدواجمان شاد باشیم - یک ازدواج عالی داشته باشیم - هر دو باید در آن کار کنیم. مدتی طول کشید تا آن حقیقت را بپذیریم ، زیرا این فیلم بر خلاف هر فیلم "داستان عشق" که تاکنون دیده بودیم. اگر در ازدواج خود نیاز به کار را پیدا نکرده بودیم ، بسیاری از نعمتهایی که خدا در ازدواج ما برای ما داشت ، از دست نخواهیم داد. این چیزی است که ما آموخته ایم:

    

عشق + تمرکز عمدی بر ازدواج ما = ازدواج عالی (ازدواج مبارک)

 

آیا شما هنوز هم در اطراف انتظار برای "خوشحال از گذشته" نشسته اید؟ یک ایده وجود دارد: امروز کاری انجام دهید تا عشق خود را به همسرتان ابراز کنید. سپس فردا و روز بعد کاری انجام دهید و غیره. متوقف نشوید و منتظر بمانید تا همسرتان به گونه ای پاسخ دهد. این کار را ادامه دهید آنها سرانجام پاسخ خواهند داد ، و پس از انجام آن ، شما در مسیر "خوشبختی بعد از آن" خواهید بود.


ازدواج شاد ، ازدواج بسیار جذاب ، چگونه می توان یک ازدواج شاد داشته باشید ، چگونه ، شاد باشید و حتی بعد از آن ، بذر روم ، رومانس ، روحیه ازدواج
اظهار نظر
برای دریافت هر پست وبلاگ از طریق ایمیل هر روز صبح مشترک شوید.

 

 

منبع :  sanykala