4 سرم رشد مؤثر ابرو که نیازی به نسخه ندارند
توسط HALLIE GOULD به روز رسانی 05/06/20
اشتراک گذاری
پین
پست الکترونیک
سردبیران ما به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق ، آزمایش و توصیه می کنند؛ در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد روند بررسی ما کسب کنید. ما ممکن است کمیسیون مربوط به خریدهای انجام شده از لینک های منتخب خود را دریافت کنیم.

ضخیم ، طبیعت به نظر می رسد یکی از ویژگی های پرطرفدار این روزها است. آنها صورت شما را قاب می کنند ، جوان به نظر می رسند و شما را با گروه هایی مانند کارا دلووین ، لیلی کالینز و لوسی هیل در یک گروه قرار می دهند. گفته می شود ، بدیهی است که همه افراد به اندازه افراد مشهور ذکر شده وقتی که ابروی خود را فرا می گیرند ، وقف ندارند. در حقیقت ، بعضی از ما تا مدتی که می توانیم به خاطر بسپاریم ، مداد ، پودر و ژل کردن موهای نازک ابرو خود را به دست آورده ایم. نکته این است که ، شما دیگر نیازی به تعیین و تجویز پزشک ندارید تا بتوانید لوله ای از سرم شلاق زده یا رشد دهید.

در زیر ، ما بهترین سرم های رشد ابرو را جمع آوری کرده ایم (کلیه ویرایشگرها باید تأیید کنیم) که فولیکولهای ضعیف مو را تغذیه می کنند ، در حالی که رشد جدید را نیز فراهم می کند.

بهترین موارد کلی: ژل تهویه ابرو Talika Lipocils

خرید در آمازون
در پایین خریداری کنید
خرید در SKINSTORE.COM
این فرمول مبتنی بر گیاه شناسی رشد را تحریک می کند و فولیکول های مو موجود را از ریشه موهای شما باز می گرداند. مدیر تحریریه ما ، ایمان زو ، در مورد سرم می گوید ، "من هرگز آن را به غیر از تالیکا با هیچکدام از آنها گیر نکردم. متقاضی نوک پا پا دارد ، که من بهتر از برس های فوق لاغر دوست داشتم."

 14 ژل روشن ابرو ما بیشترین اعتماد را برای قوسهای دامادی داریم

محبوب ترین: RevitaLash Revitabrow سرم ابرو پیشرفته

خرید در آمازون
در پایین خریداری کنید
خرید لوازم آرایشی

فروشگاه لوازم آرایشی

لوازم آرایشی مک

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی

لوازم آرایشی و بهداشتی


لیست لوازم آرایشی

لوازم آرایشی به انگلیسی

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی

لوازم آرایشی مک

دیجی کالا لوازم آرایشی

لوازم ارایشی مارک

قیمت ست کامل لوازم آرایشی مک

خرید لوازم آرایشی ارزان

این سرم با استفاده از ترکیب اختصاصی پپتیدها ، عصاره های گیاه شناسی و ویتامین های مغذی ، ابروهای شما را با رطوبت اشباع می کند تا در برابر شکنندگی و شکستگی محافظت کند. بعلاوه ، از اپلیکیشن پا پا استفاده می کند تا برنامه را آسان ، سریع و به همان اندازه دقیق که نیاز دارید نگه داشته شود.

لوازم آرایشی


بهترین فرمول بازیگری سریع: سرم Grande Cosmetics GrandeBROW

در سپهر خریداری کنید
این لوله طلایی ایده آل برای افرادی که دارای مرورگرهای کم نظیر و نازک هستند ، مملو از ترکیبات وگان از جمله اسید هیالورونیک ، اسیدهای آمینه و ترکیبات سرشار از آنتی اکسیدان (مشتق شده از ریشه جینسنگ ، گل بابونه و برگ های توت فرنگی) است تا در حقیقت تقویت کننده فولیکول ابرو در شش باشد تا هشت هفته

مواد کلیدی هیالورونیک اسید مولکولی است که به طور طبیعی در پوست و بافت همبند بدن یافت می شود. علاوه بر کمک به حفظ رطوبت ، ظاهر چین و چروک را نیز کاهش می دهد.

بهترین با بیوتین: آزمایشگاه های تحقیقات پوست neuBROW سرم تقویت کننده ابرو

در پایین خریداری کنید
غنی شده با یک پروتئین پروتئین قوی که باعث تقویت قدرت ، شادابی و درخشش و همچنین پپتیدها ، اسیدهای آمینه ، بیوتین ، و پروتئین کراتین می شود ، این سرم با ابروهای شما را با همان تغذیه کننده ، آبرسان و محافظت می کند ، همانطور که می خواهید مو را درمان کنید. روی سر خود با


اگر به دنبال گزینه ای ماندگار تر هستید (با درد کمی بیشتر اما بدون انتظار برای سرم) ، میکروبلاستیک را در نظر بگیرید. این نوعی از خال کوبی زیبایی است که در آن یک متخصص معتبر از یک ابزار دستی با یک تیغه کوچک و شاداب استفاده می کند تا رنگدانه ها را در زیر پوست بگذارد (اگر درست انجام شود ، ظاهر موهای فرد را تقلید می کند).

ایمان زوای خود Byrdie معالجه چند ماه پیش را انجام داده است (می توانید همه این موارد را به صورت ویدیویی تماشا کنید). او این تجربه را چنین توصیف می کند: "فقط در مدت کمتر از یک ساعت ، من از داشتن صفر تا صعود به قوس های نرم و طبیعی ظاهر شدم. گفت کافی است

 بازی Brow Your Brow با این 13 Pomades ابرو