محصول محبوب بی حس کردن آلت تناسلی مرده است.
جاستین لهمیلر ، دکترا
توسط جاستین لهمیلر ، دکترا
20 دسامبر 2016 ، ساعت 8:30 شب

اشتراک گذاری

توییت

ضربه محکم و ناگهانی
تصویر: KITRON NEUSCHATZ
می دانید که گاهی اوقات یک سوال جنسی دارید که فقط فکر بیهوده ای نیست. و در آن زمان شما به یک پاسخ واقعی نیاز دارید - پاسخی که مبتنی بر تحقیقات عمیق و دقت علمی باشد. در آن زمان شما به داده سخت نیاز دارید. پسر معمولی چه مدت در رختخواب دوام می آورد؟ دانشمندان در جستجوی پاسخ به صدها مرد صاف کرونومتر دادند و دریافتند که - از نفوذ تا ارگاسم - میانگین آن تقریباً کمتر از پنج و نیم دقیقه بود.

تبلیغات
برای بسیاری از بچه ها (و شرکای آنها) این تقریباً به اندازه کافی طولانی نیست. در مطالعه ای که در آن از زوجین خواسته شد مدت زمان جنسی ایده آل خود را تخمین بزنند ، میانگین پاسخ برای مردان 18 دقیقه بود. برای خانمها 14 دقیقه بود.

برای همه این بچه ها که از استقامت جنسی خود راضی نیستند ، آیا کاری برای ادامه کار و رفتن و رفتن قبل از آمدن می تواند انجام دهد؟ در بازار کالاهایی که نوید این کار را بدهند ، هیچ کمبودی ندارند ، به اصطلاح "اسپری های تاخیری" از محبوب ترین ها هستند. اینها محصولاتی هستند که هدف آنها کاهش موقت حساسیت آلت تناسلی مرد برای افزایش مدت زمان رسیدن به ارگاسم است.

در دو سال گذشته ، اسپری های تاخیری به طرز عمده ای بلند شده اند. در واقع ، آنها اکنون بسیار محبوب هستند به طوری که جستجوی سریع فقط در آمازون تقریباً 300 بازدید به همراه دارد. در میان اسپری های نام برانگیزتر: "مرا طولانی و سخت" ، "گل میخ 100" و "برای همیشه لعنت".

س bigال بزرگی که در مورد همه این محصولات وجود دارد این است که آیا آنها واقعاً ارائه می شوند؟ تا همین اواخر گفتن این مسئله دشوار بود ، زیرا تقریباً هیچ یک از آنها تحت آزمایش علمی نبودند تا ببینند آیا آنها مطابق ادعاهای جسورانه خود عمل می کنند (اگرچه تحقیقات اروپایی اشارات بالقوه آنها را ارائه داده است). اما خوشبختانه ، مطالعه ای که امسال به سرپرستی کریستن مارک ، محقق جنسی و یان کرنر ، درمانگر رابطه جنسی ، منتشر شد ، نگاهی سخت و سخت به یکی از محبوب ترین اسپری های موجود در بازار داشت. یافته های آنها نشان می دهد که اسپری های تاخیری نه تنها توانایی افزایش قدرت جنسی مردان را دارند ، بلکه باعث بهبود تجربه جنسی برای هر دو شریک زندگی می شوند.

تبلیغات
مارک و کرنر آزمایش بالینی یک اسپری تاخیری خاص را انجام دادند ، Promescent ، محصولی با پایه لیدوکائین که حدود 10 دقیقه قبل از رابطه جنسی روی آلت تناسلی پاشیده می شود. 91 مرد این محاکمه را به اتمام رساندند ، بیشتر آنها دگرجنس گرا و به طور متوسط ​​40 ساله بودند. به آنها دستور داده شد که با سه اسپری شروع کنند (هر یک از آنها حاوی حدود 10 میلی گرم لیدوکائین است) ، اما با استفاده از آن را در حد مطلوب تنظیم کنید.

همه این افراد دارای انزال زودرس ذهنی (PE) بودند ، به این معنی که آنها از نظر فنی PE ندارند اما احساس می کنند که به اندازه کافی طولانی نیستند و از این بابت اذیت می شوند. برای مرجع ، PE معمولاً به عنوان انزال در کمتر از یک دقیقه تعریف می شود ، گاهی اوقات حتی قبل از نفوذ رخ می دهد. بچه ها در این مطالعه گزارش کردند که بیش از شش دقیقه بدون اسپری طول کشید ، این بدان معنی است که آنها از نظر جنسی کاملاً طبیعی هستند (به یاد بیاورید که میانگین 5/5 دقیقه است).

به همه این مردان نمونه Promescent داده شد و از آنها خواسته شد هر بار که رابطه جنسی را طی یک دوره دو هفته ای انجام دهند ، از این محصول استفاده کنند. هر روز از مطالعه ، شرکت کنندگان یک نظرسنجی آنلاین در مورد تجارب جنسی خود را به پایان می رساندند.

در طی دو هفته مطالعه ، پسران تخمین زدند که آنها به طور متوسط ​​6.8 دقیقه در روزهایی که از اسپری تأخیر استفاده نمی کردند ، دوام داشته اند. با این حال ، روزهایی که آنها از آن استفاده کردند ، به طور قابل توجهی طولانی تر ماندند: 11.2 دقیقه ، 65 درصد افزایش.

استفاده از اسپری تاخیری با احتمال بالاتری از رسیدن ارگاسم هر دو شریک همراه بود. بدون آن ، هر دو شریک فقط 44 درصد از اوقات ارگاسم داشتند. این با اسپری به 66 درصد رسید.

ثانیکالا