نمودار اندازه کاندوم برای کمک به شما در یافتن انتخاب مناسب
اندازه مناسب را برای ایمنی و راحتی انتخاب کنید
توسط داون استیسی ، دکترای LMHC پزشکی توسط آنیتا ساداتی ، MD بررسی شده به روز شده در 31 ژانویه ، 2020
چاپ
فهرست مطالب
چرا اندازه کاندوم مهم است
یافتن اندازه مناسب
خواندن نمودار اندازه
نمودار اندازه کاندوم
وقتی نوبت به یافتن کاندوم کامل می رسد ، اندازه مهم است. شما نمی خواهید کاندوم شما از بین برود یا شکسته شود زیرا اندازه آن اشتباه است .1 از این نمودار اندازه کاندوم برای مقایسه طول و عرض مختلف کاندوم استفاده کنید و از محدوده اندازه موجود مطلع شوید.

چرا اندازه کاندوم مهم است
از آنجا که مردان یکسان ساخته نشده اند ، کاندوم نیز ساخته نشده است .2 یافتن کاندوم با اندازه مناسب باعث افزایش راحتی شما در هنگام پوشیدن آن می شود. این می تواند باعث لذت بیشتر و بهانه های کمتر کاندوم شود. هنگامی که کاندوم ها به درستی جا می شوند ، بسیار م mostثر نیز هستند


خرید کاندوم خوراکی  حتی اگر کاندوم های لاتکس بسیار کش دار هستند ، اگر کاندوم خیلی کوچک باشد ، باز هم ممکن است احساس ناراحتی کنید و احتمال شکستن آن وجود دارد. بدنه اکثر کاندوم ها به اندازه کافی جادار است که تقریباً از هر اندازه مردان متناسب است.

کاندوم ممکن است در اطراف نوک احساس سفتی کند (درصورتی که الاستیک نباشد) ، به خصوص اگر از توانایی خوبی برخوردار باشید. تولیدکنندگان کاندوم سعی کرده اند با ساخت انواع کاندوم که عرض بدنه اصلی آنها همان کاندوم های استاندارد است ، اما اندازه نوک کاندوم بزرگ شده است ، این مشکل را برطرف کند.

با کوچکتر نگه داشتن بدنه کاندوم و گشاد شدن نوک مخزن ، احتمال لغزش کاندوم در هنگام رابطه جنسی کمتر است. اندازه کاندوم بزرگتر نیز وجود دارد که نه تنها عرض بلکه طول را نیز اضافه می کند.

پیدا کردن اندازه کامل کاندوم
قبل از تصمیم گیری در مورد اندازه کاندوم مورد نیاز خود ، ابتدا باید اندازه آلت تناسلی راست خود را اندازه و طول آن را اندازه بگیرید .5 از این اندازه گیری به عنوان راهنما استفاده کنید ، کاندوم هایی را که اندازه گیری های مشابهی دارند انتخاب کنید.

چگونه آلت تناسلی مرد را اندازه گیری کنیم
بسیار خوب / JR زنبور
برای یافتن کاندوم مناسب ، ممکن است مجبور شوید چندین نوع کاندوم را قبل از یافتن کاندوم مناسب و مناسب برای شما امتحان کنید. کاندوم های جداگانه یا کوچکترین بسته موجود را بخرید تا در خرید آنهایی که خوب کار نمی کنند هدر ندهید.

اکثر مارک های کاندوم تعریف خاص خود را از آنچه کاندوم استاندارد و بزرگ در نظر گرفته می شود ارائه می دهند. به طور کلی ، کاندوم در اندازه های مناسب snugger ، اندازه استاندارد و بزرگ (XL یا XXL) وجود دارد. 6


نحوه خواندن نمودار اندازه کاندوم
این نمودار اندازه کاندوم با معرفی برند و نام کاندوم ، همراه با شرح مختصری از آن کاندوم ، شکسته می شود. عرض و طول کاندوم سپس در هر دو اینچ و میلی متر گنجانده می شود (و عرض سر کاندوم نیز در صورت لزوم موجود است).


لطفا توجه داشته باشید که این اندازه ها ممکن است دقیق نباشند ، اما اندازه گیری های آنها بسیار نزدیک است. آنها از سایزهای آرام تا اندازه های بزرگ متغیر هستند.

 

کلمه ای از ویلول
هنگام داشتن رابطه جنسی ، پوشیدن کاندوم بهترین راه برای محافظت از خود و همسرتان است. یافتن اندازه مناسب کاندوم راحتی بهتری را ایجاد می کند و ممکن است از حوادثی مانند شکستن یا شل شدن آن جلوگیری کند.

این صفحه به شما کمک کرد؟

منابع مقاله

نمودار اندازه کاندوم


خرید کاندوم --ok

قیمت کاندوم ---ok

خرید کاندوم خوراکی--ok 

قیمت کاندوم برقی----ok

کاندم قیمت ---ok

طرز استفاده از کاندوم----ok

خرید کاندوم برقی----ok

کدام کاندوم بهتره---ok

خرید کاندوم عروسکی---ok

خرید کاندوم خوراکی

کاندوم برقی دیجی کالا

خرید کاندوم پرداخت در محل


خرید کاندوم دهانی

بهترین کاندوم

کاندوم دیجی کالا

خرید دیلدو از دیجی کالا

کاندوم عروسکی

خرید کاندوم خاردار

قیمت بهترین کاندوم

بهترین کاندوم نی نی سایت

بهترین کاندوم تاخیری

بهترین کاندوم فضایی

بهترین کاندوم دیجی کالا

خرید کاندوم

بهترین کاندوم برای لذت بیشتر

بهترین کاندوم تاخیری نی نی سایت

بهترین نوع کاندوم

انواع کاندوم و موارد استفاده

کاندوم دیجی کالا

بهترین مارک کاندوم

بهترین کاندوم تاخیری

کاندوم کاپوت

بهترین مارک کاندوم نی نی سایت

بهترین مارک کاندوم ضد حساسیت

قیمت کاندوم

کاندوم دیجی کالا

بهترین مارک کاندوم برای جلوگیری از بارداری

بهترین مارک کاندوم که پاره نشه

خرید کاندوم ساگامی

بهترین مارک کاندوم نی نی سایت

بهترین مارک کاندوم خاردار

بهترین مارک کاندوم تاخیری

بهترین کاندوم تاخیری

بهترین کاندوم برای لذت بیشتر

بهترین کاندوم تاخیری در داروخانه ها