استفاده از جام قاعدگی با آی یو دی
17 فوریه 2020 | 0 نظر

IUD (دستگاه داخل رحمی) بسیار عصبانی هستند زیرا به عنوان پیشگیری از بارداری "تنظیم کنید و فراموشش کنید" تبلیغ می شوند. بسته به نوع انتخابی شما ، IUD می تواند برای 5-10 سال مثر باشد. برای هر کسی که سالها هر روز قرص ضد بارداری مصرف می کند ، این ممکن است بهترین چیز از زمان برش دادن نان به نظر برسد! با افزایش استفاده از IUD و محبوبیت آزادی دوره با لیوان قاعدگی ، زنان در مورد ایمنی لیوان های قاعدگی با IUD زیر سوال می روند.

IUD چیست؟
همانطور که گفته شد ، IUD وسیله ای است که در داخل رحم ، فقط از دهانه رحم قرار می گیرد. این قطعه از یک قطعه پلاستیک (یا فلز) به شکل T با رشته های متصل به پایه تشکیل شده است. بسیار شبیه به خط ماهیگیری ، رشته ها بعداً در جاده ها هنگامی که می خواهید آی یو دی شما برداشته شود استفاده می شود. یک کشش سریع و بیرون!

بسته به IUD که انتخاب می کنید ، ممکن است حاوی هورمون های مصنوعی باشد که به مدت طولانی مدت به آرامی ترشح می شوند. یک آی یو دی مس نیز وجود دارد که فاقد هورمون است. این بیشتر به ساختار مولکولی مس و چگونگی سازگاری آن و اسپرم متکی است. شکل کلی IUD باعث دلسرد شدن حرکت اسپرم نیز می شود.

ابتدا ، برای قرار دادن IUD ، پرستار یا دکتر یک اسپکولوم را در واژن شما قرار می دهند. سپس آنها از یک ابزار ویژه برای قرار دادن IUD از طریق دهانه رحم و رحم استفاده می کنند. این فرآیند معمولاً کمتر از پنج دقیقه طول می کشد.

نکته: ممکن است بخواهید درج دوره شما انجام شود. استفاده از IUD در طول دوره قاعدگی ممکن است به کاهش ناراحتی کمک کند. در دوران قاعدگی ، دهانه رحم شما تا حدی باز شده است.

جام قاعدگی چیست؟
جام قاعدگی چیست؟
فنجان قاعدگی یک محصول قاعدگی سیلیکونی است که می توان یکبار مصرف استفاده کند و قاعدگی را در واژن نگه می دارد و می توان آن را تا 12 ساعت استفاده کرد. شکل آن شبیه پوسته تخم مرغ است و می تواند مایعات مختلفی به مقدار تامپون را در خود جای دهد. در اینجا در Pixie Cup ما چندین شکل و اندازه داریم که با بدن خاص شما و نیازهای خاص شما مطابقت دارد.

آیا می توانم از یک فنجان قاعدگی با IUD استفاده کنم؟
این سوال این روزها گوگل را سخت تحت تأثیر قرار می دهد! پاسخ کوتاه بله است! در طی مراحل مواردی وجود دارد که باید آنها را در نظر گرفت و به خاطر بسپارید. با این حال ، خبر خوب این است که شما قطعاً می توانید.

فنجان قاعدگی با آی یو دی
رشته ها رشته ها رشته ها. وقتی IUD درج می شود ، ارائه دهنده با اشتیاق به شما می گوید که رشته های خود را به طور منظم بررسی کنید. مخصوصاً در سه ماه اول وارد کردن. اگر به این واقعیت اشاره می کنید که از فنجان قاعدگی استفاده می کنید ، ارائه دهنده می تواند رشته ها را تا حد ممکن کوتاه کوتاه کند. اگر از پیشگامان آی یو دی باشید ، احتمالاً مدتی است که قرار داده شده است. شما می خواهید هنگام قرار دادن فنجان خود رشته ها را "جمع کنید" تا آنها درون فنجان قاعدگی قرار بگیرند.

با دهانه رحم خود آشنا شوید. آیا می دانید بسته به جایی که در چرخه خود قرار دارید ، دهانه رحم شما در طول ماه حرکت می کند؟ به عنوان یک قاعده کلی ، جام قاعدگی شما به گونه ای طراحی شده است که در کانال واژن قرار دارد ، در مقابل در مقابل گردن رحم. با این حال ، برای هر کسی که رحم دارای نوک یا کج باشد ، دهانه رحم شما به طور کلی در کانال شما پایین است. اندازه گیری دهانه رحم ایده خوبی در هنگام انتخاب نوع فنجان قاعدگی است. مخصوصاً در رابطه با مکانی که آی یو دی شما در آن قرار دارد!

برای هر دختر با رحم نوک دار یا کج ، شما را تحت پوشش قرار می دهیم! ما Pixie Cup Luxe را دقیقاً برای شما درست کردیم! این طراحی باریک به گونه ای ساخته شده است که دقیقاً در داخل دهانه واژن ، به دور از دهانه رحم قرار دارد.

مهر و موم را بشکنید. به عنوان یک قاعده کلی ، ما توصیه می کنیم مهر و موم را بشکنید بدون توجه به اینکه هنگام برداشتن جام قاعدگی ، چه چیزی را انجام دهید. این کار در مقایسه با کشیدن چیزی که مکش خیلی خوبی در آن جریان دارد ، راحت تر و سریعتر می شود! برای جلوگیری از حرکت آی یو دی ، حتماً مهر و موم کنید. این کار را با بالا بردن انگشت خود به سمت کنار لیوان قاعدگی انجام دهید تا شکل 'C' ایجاد شود. به آرامی پایین و پایین بکشید!

فنجان قاعدگی با IUD از نزدیک
آیا یک فنجان قاعدگی می تواند آی یو دی من را از بین ببرد؟
به گفته منابع ، اخراج (سقوط آی یو دی شما) به احتمال زیاد در سه ماه اول اتفاق می افتد. در این مدت ، بدن شما به این جسم خارجی عادت می کند که ناگهان با هورمون های خود ساکن شده است! برخی از زنان گزارش داده اند که بدن آنها IUD را "رد" می کند. بدن آنها تقریباً شبیه یک ترکش آزار دهنده است که آن را بیرون رانده است! در موارد دیگر ، جایگذاری نادرست منجر به اخراج می شود. حتماً یک ارائه دهنده خدمات بهداشتی را انتخاب کنید که به طور مرتب آی یو دی وارد کند زیرا این امر هم راحتی و هم جای مناسب را تضمین می کند.

خبر خوب این است که تحقیقات نشان داده است که با استفاده از لیوان های قاعدگی خطر اخراج IUD افزایش نمی یابد. (بله!)

آیا به استفاده از جام قاعدگی با آی یو دی خود فکر کرده اید؟ آیا رحم کج دارید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Pixie Cup Luxe خود حتماً به فروشگاه آنلاین ما سر بزنید! با ما صحبت کنید - ما دوست داریم از شما بشنویم!

اکنون بنر بخرید
لطفا توجه داشته باشید: این پست وبلاگ به عنوان جایگزینی برای توصیه های پزشکی دکتر شما در نظر گرفته نشده است. شما باید مرتباً در امور مربوط به سلامتی خود با پزشک مشورت کنید.

لونت کاپ چیست:

کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،فنجان قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دوشیزگان،نحوه استفاده از کاپ قاعدگی،خرید کاپ قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها،طرز استفاده از کاپ قاعدگی