درباره این مورد
هدف ما این است که اطلاعات دقیق محصول را به شما نشان دهیم. تولید کنندگان ، تأمین کنندگان و دیگران آنچه را که شما در اینجا مشاهده می کنید ارائه می دهند ، و ما آن را تأیید نکرده ایم. سلب مسئولیت ما را ببینید
کاندوم های اکشن دوگانه TROJAN Fire & Ice به شما و شریک زندگی تان احساسات هیجان می دهند تا لذت خود را در طول رابطه جنسی افزایش دهند. روان کننده پریمیای دوتایی در داخل و خارج احساسات گرم و سوزناک را برای یک تجربه پرشورتر - برای هر دو شریک فراهم می کند. آنها از لاتکس با کیفیت عالی ساخته شده اند و به منظور اطمینان از قابلیت اطمینان به صورت الکترونیکی آزمایش می شوند. این کاندوم ها هنگام بازی ، خطر بارداری ناخواسته و عفونت های مقاربتی را کاهش می دهند. برای ایمنی اضافی ، یک قسمت مخزن ویژه وجود دارد. شامل یک جعبه تعداد 3 کاندوم اکشن TROJAN Fire & Ice Dual Action. کاندوم های برند TROJAN کاندوم شماره 1 آمریکا است که بیش از 100 سال مورد اعتماد آنها است. برند TROJAN یک زندگی جنسی ایمن ، سالم و سرگرم کننده را ترویج می کند. از کاندوم گرفته تا ویبراتورها تا روان کننده ها ، برند TROJAN به ارائه محصولات ابتکاری و باکیفیت و لذت بخش و محافظت می کند.
یک جعبه تعداد 3 کاندوم اکشن TROJAN Fire & Ice Dual Action
احساسات گرم و سوزناک لذت هر دو شریک را افزایش می دهد
روان کننده عمل دوگانه در داخل و خارج
ساخته شده از لاتکس با کیفیت عالی و آزمایش شده برای اطمینان از قابلیت اطمینان
به کاهش خطر بارداری ناخواسته و عفونتهای مقاربتی کمک می کند (STIs)
عناصر:
مواد لازم: لاتکس لاستیک طبیعی ، PEG-8 ، PEG-4 ، هیدروکسی پروپیل سلولز ، پروپیلن گلیکول ، منتول و وانیل بوتیل اتر

جهت ها:
دستورالعمل: 1. برای هر عمل جنسی از کاندوم جدید استفاده کنید. ضایعات ، ترشحات قبل از انزال ، مایع منی ، ترشحات واژن و خون همه می توانند ارگانیسم های عفونی را منتقل کنند. 2. اشک را با دقت باز کنید. از ناخن ها ، دندان ها یا قیچی یا هر چیزی که می تواند به کاندوم آسیب برساند ، استفاده نکنید. 3. قبل از هرگونه تماس جنسی ، کاندوم را روی سر آلت تناسلی مرد قرار دهید. مطمئن شوید که حلقه چرخان در قسمت بیرونی قرار دارد. و فضا را در نوک بگذارید تا هنگام آمدن منی را نگه دارد. 4- نوک را به آرامی فشار دهید تا هوای داخل آن به دام نیفتد. نوک را نگه دارید در حالی که کاندوم را تمام راه را به پایه آلت تناسلی نعوظ باز می کنید. اگر کاندوم کنترل نشود ، ممکن است در عقب ، آسیب دیده یا خیلی قدیمی باشد. آن را دور بیندازید و با کاندوم جدید شروع کنید. 5- بلافاصله پس از انزال ، کاندوم را در جای خود نگه دارید و آلت را در حالی که هنوز درست است ، خارج کنید. از ریختن مایع منی خودداری کنید. 6. با پیچیدن آن در یک بافت و ریختن آن در سطل زباله ، کاندوم استفاده شده را دور ریخت. دست و اندام تناسلی و نواحی اطراف آن را با آب و صابون بشویید.

دستورالعمل مراقبت از پارچه: هیچ کدام

این مورد را کاوش کنید

 

منبع :  sanykala