MEN + LEADERSHIP =؟
13 آوریل 2017
خداوند نقش رهبری را به همسران بخشید. بخش هایی از کتاب مقدس وجود دارد که این موضوع را تأیید می کند ، اما من امروز به آنجا نمی روم - عمدتاً به این دلیل که به نظر من این آیات توسط سال ها مورد سوء استفاده قرار گرفته است و به این ترتیب ارتباط منفی با بسیاری از زنان دارد. من نگفتم که من هرگز به آنجا نمی روم ، نه امروز. وقتی به یک رهبر فکر می کنیم ، بسیاری از چیزها می توانند به ذهنمان خطور کند. فرهنگ لغت Merriam-Webster رهبر را به عنوان "شخصی که دارای قدرت فرماندهی یا نفوذ است" تعریف می کند. * این تعریف در میدان جنگ نیز به خوبی کار می کند. یک نفر رهبری می کند و دیگران دنبال می شوند. جایی برای تردید یا استدلال وجود ندارد.

حالا بیایید آن رهبر کلمه را به یک ازدواج تبدیل کنیم. اگر از الگوی نظامی استفاده کنیم ، اکثر زنان امروز در فرهنگ ما احتمالاً حداقل قبل از پیروی از آن مردد هستند یا اصلاً احتمالاً از آن پیروی نمی کنند. آیا این شوخی است که خدا بر همه مردان کره زمین بازی کرده است؟ آیا ما قصد داریم در این نقش به عنوان رهبر شکست بخوریم؟ من فکر می کنم نه ، و دلیل این است که خدا نقش رهبر را برای ما تعریف می کند. در لوقا 22:26 ، عیسی این سخنان را می گوید: "اما با شما چنین نیست. در عوض ، بزرگترین در میان شما به عنوان جوان ترین و رهبر به عنوان کسی که خدمت می کند ، اجازه دهید "(ESV ، تأکید افزود:) کلمه "خدمت" در این آیه همه چیز را تغییر می دهد. عیسی تعریف خود را به ما می دهد. مانند بنده رهبری کنید ، اما نه فقط هر بنده.

مانند عیسی رهبری کنید. در متی 20: 20 ، عیسی می گوید ، "پسر انسان [عیسی] نیامد که خدمت شود ، بلکه به خدمت می رسد." عیسی با مرگ برای ما خدمت کرد. ما با مرگ خود و خدمت به آنها به همسران خود خدمت می کنیم. برای من ، اینگونه بازی می کند: هنگام تصمیم گیری ، من به نانسی گوش می کنم و از ارزش ورودی وی ارزش می گیرم. من وصیتم را به او زور نمی زنم. هدف من این است که ما تصمیمی بگیریم که به توافق برسیم. سپس می خواهم نیازهای او را بدانم و تمام تلاش خود را با کمک خداوند برای رفع این نیازها انجام دهم.

رهبر خدمتگزار بودن بدان معنی است که من هرگز از نیروی جسمی با او استفاده نمی کنم. همچنین این بدان معنی است که من با او و برای او دعا می کنم ، که با او به کلیسا می روم و او را ترغیب می کنم که به خدا نزدیکتر شود. آیا رهبر خدمتگزار یک نظم بلند است؟ کاملا. اما خدای ما در آنجاست که در کنار ما باشد و به ما کمک کند و ما را راهنمایی کند. او همیشه جواب های ما را خواهد داشت. مهم نیست که در گذشته چه نوع رهبری در ازدواج خود بوده اید ، امروز همه می توانند تغییر کنند. شما می توانید رهبر بنده باشید که خداوند شما را طراحی کرده است. او منتظر کمک است. اولین قدم خود را بردارید و از او بخواهید.

 

* https: //www.merriam-webster.com/dարկման/leader

LEADERSHIPS MALE ، LEADERSHIP MAIS CHRISTIAN LEADERSHIP LEADERHIP LEADERSHIP LEADERSHI LEADERSHIP LEADERSHIP LEADERSHIP LEADERSHIP LEADERSHIP LEADERSHIP LEADERSHIP LEADERSHIP LEADERSHIP LEADERSHIP MALE LEADERSHIP LEADERSHIP MALE LEADERSHIP LEADERSHIP MALE LEADERSHIP LEADERSHIP MALE LEADERSHIP LEADERSHIP MALE LEADERSHIP LEADERSHIP MALE LEADERSHIP LEADERSHIP LEADERSHIP MALE LEADERSHIP LEADERSHIP MALE LEADERSHIP LEADERSHIP MALE LEADERSHIP LEADERSHIP LEADERSHIP LEADERSHIP LEADERSHIP LEADERSHIP MALE LEADERSHIP LEADERSHIP LEADERSHIP LEADERSHIP MALE ، ازدواج ، ازدواج مسیحی
اظهار نظر
برای دریافت هر پست وبلاگ از طریق ایمیل هر روز صبح مشترک شوید.


نقش در ازدواج: آیا واقعاً اهمیت دارد؟
آوریل 06 ، 2017 در نقش های ازدواج
در این ماه در ازدواج بسیار جذاب موضوع "نقش در ازدواج" است. این اولین بار از چهار وبلاگ با موضوع است. علاوه بر این ، ما در این پادکست جذاب در پادکست جذاب ازدواج در این ماه قرار داریم که به این موضوع ضربه می زنیم. بیایید شروع کنیم اگر از شما پرسیدم که فکر می کنید نقش همسر یا نقش همسر در ازدواج چیست ، چه می گویید؟

زمانی در فرهنگ ما وجود داشت که نقش ها به وضوح مشخص می شد. مردان در خارج از خانه کار می کردند و درآمد (یا بیشتر آن) را می دادند. زنان در خانه ماندند و از خانه و فرزندان مراقبت کردند. این واقعیت ها به خودی خود مسیری طولانی را برای تعیین اینکه چه کسی چه کاری انجام داده است ، طی کردند.

امروز ، برای اکثر ما ، این خطوط می توانند تار شوند. در بیشتر ازدواج ها ، در بعضی مواقع زن و شوهر در خارج از خانه کار می کنند. وقتی این اتفاق بیفتد ، روی نقش آنها در خانه تأثیر می گذارد. شاید کسی که بیشتر از همه از آشپزی لذت می برد ، آشپزی را انجام دهد یا شاید هیچ کس آشپزی نکند. هر دو معمولاً در کارهای خانگی شرکت می کنند و چه کسی تصمیم دارد که زوج تصمیم بگیرد. بنابراین اگر من به همراه یک زن و شوهر برای انجام مشاوره قبل از ازدواج و نشستن به موضوع "نقشها" ، می توانم به معنای واقعی کلمه می توانم بی شمار از جواب ها یا اصلاً جواب بدهم.

این موضوع را به موضوع امروز ما سوق می دهد: آیا واقعاً نقش ها در ازدواج اهمیت دارند؟ ما طی چند هفته آینده آن را باز خواهیم کرد ، اما بگذارید با شروع این موضوع ، به شما فکر کنم. من ، اکثر اوقات ، فکر نمی کنم واقعاً مهم باشد چه کسی انجام می دهد. اگر من سطل زباله را انجام دهم یا نانسی آن را انجام دهد ، اهمیتی دارد؟ آیا فرقی می کند چه کسی حیاط را چمن زنی کند (اگر یکی داشته باشیم) یا شام را آشپزی می کند (اگر همیشه آشپزی می کنیم) ، یا تمیز می کند (اگر خانه دار نداریم) یا لباس های شسته شده (اگر جایی را نبریم) انجام شود) ، یا هر چه؟ فکر نمی کنم واقعاً مهم باشد ، و من فکر می کنم که این تفاوت برای خدا بسیار سخت است.

اما آیا نقش هایی در ازدواج وجود دارد که برای خدا تفاوت می کند؟ اگر چنین است ، آنها چیست؟ در دنیای ما ، فرهنگ اغلب بیشترین سر و صدا را ایجاد می کند ، و ما حتی به عنوان پیروان مسیح به راحتی می توانیم گرفتار آن شویم. من می خواهم که کمی وقت بگذاریم تا به جستجوی آنچه خداوند در مورد ما می گوید ، بپردازیم

 

منبع  :   sanykala