30 مارس 2017 در استرالیا
آیا ممکن است یک زوج در طول زندگی مشترک با هم در ارتباط باشند؟ هر زوج یک سری مراحل ازدواج خود را پشت سر می گذارند. برای یک زن و شوهر مهم است که بتوانند هرکدام از این مراحل را با هدف پایان دادن به هم در سالهای بعدی زندگی در یک ازدواج که واقعاً از آن ارزش و ارزش دارند ، پیمایش کنند.

وقتی به چند سال اول ازدواج خود فکر می کنم ، زندگی ساده بود. من کار می کردم و نانسی به مدرسه می رفت و بعد هم کار می کرد. مطمئناً ما مبارزات خود را داشتیم اما در سطح عمیق تری با یکدیگر آشنا می شدیم. ما از ازدواجمان حواس پرتی کم داشتیم. این مرحله اول برای ما بود - آن سالهای اولیه ازدواج بدون بچه ها.

فاز دوم با آمدن بچه ها شروع شد و آنها یک نعمت باورنکردنی بودند. ازدواج ما در آن زمان رشد کرد ، اما فرقی با قبل داشت. اکنون چهار نفر از ما بودند و بچه ها وقت و انرژی زیادی را صرف کردند. ما مجبور بودیم که در کنار هم و همسر و همسران خود ، بسیار عمدی باشیم. من فکر می کنم بزرگ کردن بچه ها نمونه کاملی از این ایده است که "روزها طولانی است ، اما سالها خیلی سریع می گذرد." فکر می کردم سالهای پوشک هرگز به پایان نمی رسد!

بعد از آن که بچه ها از خانه خارج شدند و سالهای بزرگ سفر خود را آغاز کردند ، سالهای خالی از سکنه آمد. اگر زوجین بتوانند سالهای "بچه ها در خانه" را به خوبی هدایت کنند و در رابطه خود در ارتباط و عمدی بمانند ، این انتقال به مرحله لانه خالی می تواند بسیار هموار انجام شود. با این حال ، اگر زوج ها ضمن بزرگ کردن بچه های خود از روابط خود غافل شوند ، این انتقال به مرحله لانه خالی می تواند بسیار تلاش کند.

اکنون در چه مرحله ای هستید؟ ازدواج شما چگونه انجام می شود؟ چه چیزی باعث بهتر شدن آن می شود؟ امروز برای بهتر شدن آن چه کار خواهید کرد؟

روابط زناشویی ، مقاصد ازدواج ، مراحل ، ازدواج در مراحل ازدواج ، مراحل ازدواج ، مراحل ازدواج ، بستگی به محل اتصال ، اقامت در ازدواج ، ماندن در ازدواج ، ماندن در عشق ، کاملاً دوست داشتن
اظهار نظر
برای دریافت هر پست وبلاگ از طریق ایمیل هر روز صبح مشترک شوید.


اهداف ازدواج: غرور
23 مارس 2017 در استرالیا
پراید یکی از این سخنان فریبنده است. هم می تواند طرف خوبی برای غرور و هم یک طرف مخرب باشد. افتخار از دستاوردها یا موفقیت های شخص دیگر می تواند یک چیز خوب باشد. من در بسیاری از مواقع به فرزندانم افتخار کرده ام. در حال بزرگ شدن ، من به موفقیت ها و انتخاب های آنها افتخار می کردم. وقتی دیدم که آنها برای رسیدن به هدفی سخت تلاش می کنند یا به هدفی که اهداف آنها را تقویت می کند ، می رسند ، به آنها افتخار می کردم. وقتی ایمان خود را جدی گرفتند و به عنوان نوجوانانی که مطابق با آن ایمان بودند تصمیمات سخت گرفتند ، من به آنها افتخار می کردم.

اما نوع دیگری از غرور می تواند تأثیر مخربی بر ازدواج داشته باشد. یک تعریف از غرور ، کیفیت داشتن یک افکار بیش از حد بالا درباره خود یا اهمیت شخص است. من می بینم که این نوع غرور در تمام مدت روابط خود در ازدواج وجود دارد. یک نفر فکر می کند که آنها بهتر از دیگری هستند یا اینکه آنچه را که به رابطه می آورند از آنچه همسرشان به ارمغان می آورد مهمتر است. به عنوان مثال ، ممکن است یک نفر احساس کند که چون بیشتر درآمد خانواده را به همراه دارد ، باید در نحوه خرج کردن پول حرف بیشتری برای گفتن داشته باشد. غرور می تواند خود را در یک ازدواج بی شمار از راه های مختلف جلوه دهد. بیشتر آنها مخرب هستند.

بیایید کمی این را تجزیه کنیم. یک شوهر سخت کار می کند و بسیار پول در می آورد. او از رده ها بالا رفته و مرتباً ستایش دیگران را به دست می آورد. او شروع به احساس بسیار مهم می کند و از توجه لذت می برد. در خانه شروع به انتظار همان پذیرش می کند. غرور را به دست می گیرد. احساس مهم بودن دارد ، فکر می کند همسرش باید مانند دیگران رفتار کند ، اما او نمی خواهد مرد را عبادت کند. او یک شوهر می خواهد. او مردی خدادادی را می خواهد که رهبر خدمتگزار باشد.

در مورد همسری که فوق العاده مادر است ، چطور؟ او خانه را اداره می کند ، از بچه ها مراقبت می کند ، و از نظر اجتماعی نیز فعال است. همه فکر می کنند او عالی است. او عاشق کلمات مهربان است و ستایش دیگران بر او ریخته است. او احساس ویژه ای می کند و انتظار دارد که شوهرش درست مانند همه افراد ، او را روی پایه قرار دهد. او از تمام کاری که انجام می دهد سپاسگزار است ، اما همسرش را می خواهد. او رابطه ای را که پیش از خانه ، بچه ها و زندگی اجتماعی داشتند ، می خواهد. او می خواهد همسری که خواستار ازدواج با خدا در مرکز است - نه او در مرکز باشد.

همه ما در برابر شر شر غرور آسیب پذیر هستیم. ما به غرور اجازه می دهیم وقتی تصمیم می گیریم که خود را در جایی قرار دهیم که خدا قرار داشته باشد ، ما را نگه دارد. این کار نخواهد کرد در زندگی به طور کلی کار نمی کند و قطعاً در یک ازدواج کار نمی کند. ازدواج به عنوان یک رابطه همزیستی طراحی شده است: دو نفر که در کنار هم کار می کنند ، هر یک برای زندگی و رفاه ضروری است. این طراحی خداست این نقشه خداست غرور در یک ازدواج عالی نمی گنجد.

غرور ، افتخار در ازدواج ، پراید در ازدواج ، ازدواج ، ازدواج مسیحی ، ازدواج عالی ، ازدواج با غرور ، گناه افتخار ، گناه ، داشتن یک نظر عالی از خود
اظهار نظر
برای دریافت هر پست وبلاگ از طریق ایمیل هر روز صبح مشترک شوید.