: RAGE
16 مارس 2017 در استرس
خشم عصبانی است که خشن ، بی بند و باری و کنترل نشده است. خشم همیشه یک آتشفشان فعال را به من یادآوری کرده است. عصبانیت در درون جوش می خورد و می سازد و شدت می یابد تا وقتی که در تمام راه فرد در مسیر خود جرقه بزند. این انفجار باعث تخریب زمان زیادی می شود که بعضی اوقات هرگز قابل تعمیر نیست. این عصبانیت است و هنگامی که در یک ازدواج اتفاق می افتد ، ممکن است نتیجه پایان ازدواج باشد.

بیایید کمی نسخه پشتیبان تهیه کنید و به عصبانیت نگاه کنیم. بیشتر ما می گوییم گاهی اوقات عصبانی می شویم. ما همچنین می دانیم که عصبانیت به خودی خود گناهی نیست. کتاب مقدس به ما می گوید ، "در عصبانیت خود گناه نکنید" (افسسیان 4:26 ، NIV). اگر نسبت به نانسی عصبانی هستم ، باید مراقب باشم که چگونه با آن عصبانیت روبرو می شوم. رفتار گناه آور شامل فریاد زدن به او یا آسیب رساندن جسمی به او است. اما این گناه بر من نیست که بخواهم از او بنشیند و از خشم من با من صحبت کند. تفاوت را ببین؟

خشم عصبانیت استروئیدها است. این غیر مسخره ، کنترل و گناهکار است. خشم تنبیه می شود و واقعاً هیچ محدودیتی نمی داند. آیا تا به حال آنجا بوده اید؟ آیا می دانید چگونه به آنجا رسیدید؟ حدس من این است که شما اجازه داده اید که عصبانیت به مرور زمان ایجاد شود - مثل آتشفشان منفجر. آتشفشان می تواند برای مدت طولانی غیرفعال باشد - مدت زمان بسیار طولانی. با این حال ، هنگامی که این ماده غیرفعال است ، تمام مواد لازم برای انفجار در زیر آن سطح آرام قرار دارند. با گرم شدن ، همه چیز شروع به جوش می کند تا یک انفجار اجتناب ناپذیر شود. صادقانه بگویم ، این می تواند برای هر یک از ما اتفاق بیفتد. اگر اجازه دهیم عصبانیت ، تلخی و ناراحتی در ما ایجاد شود ، ما در معرض آتشفشانهای فعال قرار داریم.

آیا شما عصبانیت را در قلب خود دارید؟ اگر چنین است ، امروز روز مقابله با آن است قبل از اینکه از کنترل خارج شود. جواب خشم از یک طرف ساده است و از طرف دیگر بسیار دشوار است. جواب بخشش است. در تجربه من ، این تنها پاسخ است. برخی از شما احتمالاً می گویید ، "شوخی می کنید؟ شما نمی دانید که آنها چه کردند. »شما راست می گویید. من نمی کنم اما من می دانم چه ناباوری می تواند برای یک شخص انجام دهد. عصبانیت می تواند بسازد و به عصبانیت تبدیل شود که همه جا را فرا می گیرد.

این را امتحان کن. عصبانیت خود را در مقابل خدا در نماز بخوان. او به هر حال همه چیز را می داند. از او بخواهید تا شما را در روند بخشش راهنمایی کند. آمرزش همسرتان ممکن است امروز اتفاق بیفتد یا ممکن است با گذشت زمان اتفاق بیفتد ، اما اگر اجازه دهید این اتفاق می افتد. انجام این قدم می تواند از فوران جنسی که می تواند ازدواج شما را نابود کند ، جلوگیری کند. آیا روی زانوی خود می شوید و اکنون شروع می کنید؟

RAGE ، RAGE در ازدواج ، دعوا ، نبرد در ازدواج ، بی اعتمادی ، عصبانیت ، عصبانیت ، خشم در ازدواج ، ازدواج مسیحی ، خدا ، مسیحی
2 نظر
برای دریافت هر پست وبلاگ از طریق ایمیل هر روز صبح مشترک شوید.


استراتژی های ازدواج: واقعیت PORN
09 مارس 2017 در استرالیا
برخی از مبارزات ما در ازدواج از جهان سرچشمه می گیرد ، و برخی از ما به آن دعوت می کنیم. پورنوگرافی یکی از دومی است. زمانی بود که شخصی تلاش کرد که به هرزه‌نگاری نگاه کند. شما باید واقعاً از خانه خود بیرون می رفتید و به جایی می رفتید تا آن را بخرید ، یا مجبور بودید آن را سفارش دهید و منتظر بمانید تا از طریق نامه به خانه شما بیاید. در هر صورت یک خطر بود - هیچ کس نمی خواست گرفتار خرید پورنو شود. به سرعت به جلو بروید ، و این یک کلیک با هر وسیله ای است که در جلوی شما قرار دارد - و هیچ کس نمی داند. بسیاری از محدودیت هایی که در گذشته به مردم در مقاومت در برابر پورنو کمک کرده است از بین رفته اند. "حفظ حریم خصوصی" که امروز با دسترسی به پورنو مرتبط است ، باعث می شود فرد احساس امنیت کند و وانمود کند که هیچ آسیبی نبیند. من فکر می کنم این دو بزرگترین دروغ در فرهنگ امروز ما هستند. اول ، کسی می داند. دوم ، آسیب وجود دارد.

من می خواهم مستقیم با هر یک از شما همسران صحبت کنم. خودتان را متقاعد نکنید که پورنو به شما یا ازدواج شما آسیب نخواهد رساند. همسر شما متوجه خواهد شد ، و این او را خرد می کند و اعتمادی را که به شما داشت ، خواهد شکست. او سوالی را که من شنیده ام از بسیاری از خانمها خواهد پرسید: "چرا وقتی مرا در اختیار دارید به این موضوع نگاه می کنید؟" این تصویر را در ذهن شما قرار می دهد که فقط خدا می تواند پاک کند. این کلیک بعدی می تواند در ازدواج شما ایجاد شود که مدت طولانی از آن پشیمان هستید.

در وبلاگ هفته گذشته ، من در مورد قول عیسی مسیح بودن در مبارزات خود برای او صحبت کردم زیرا او بر جهان غلبه کرده است. حدس بزن چی شده؟ او در اینجا برای کمک به ما است نه تنها در مبارزاتی که جهان به ازدواج های ما می پردازد بلکه در مبارزاتی که ما به ازدواج هایمان می پردازیم. اگر پورنو بخشی از زندگی شماست ، بخشی از ازدواج شماست. متعلق به هم نیست. من شما را به چالش می کشم که امروز اولین قدم را برای برداشتن آن از هر دو برداشته اید.

در اینجا منابع کمی وجود دارد که در صورت نیاز به پاسخگویی در این زمینه به شما کمک می کنند:

 

 

چشم میثاق
پاسخگو 2 شما
همیشه قابل محاسبه
در اینجا چند منبع دیگر برای بررسی اینکه آیا در این زمینه تلاش می کنید وجود دارد:

امیدوار و کمک برای معتاد پورنو
بستن پنجره: قدم هایی برای زندگی رایگان Porno
سم زدایی جنسی
پورن ، واقعیت پورن ، واقعیت پورن ، ازدواج پورنو برای ازدواج ، ازدواج پورنوی ، مسیحی ، خدا ، ازدواج زایمان
اظهار نظر
برای دریافت هر پست وبلاگ از طریق ایمیل هر روز صبح مشترک شوید.

 

منبع :  sanykala