درباره این مورد
هدف ما این است که اطلاعات دقیق محصول را به شما نشان دهیم. تولید کنندگان ، تأمین کنندگان و دیگران آنچه را که شما در اینجا مشاهده می کنید ارائه می دهند ، و ما آن را تأیید نکرده ایم. سلب مسئولیت ما را ببینید
"Wet Platinum Lube - روان کننده شخصی مبتنی بر سیلیکون Premium - با استفاده از این روان کننده شخصی Watin Platinum Premium Silicone based شخصی ، تجربه جنسی خود را به سطح بعدی برسانید. این یک گزینه غیر چسبنده و ضد آلرژی زا است که در صورت نیاز به آن می توانید روان کننده سیلیکونی پلاتین مرطوب را آسان کنید. برای استفاده شما از آن استفاده شده است. از جنس سیلیکون است و برای استفاده بی خطر است. روان کننده پلاتین مرطوب تضمین شده است که چسبنده نباشد شما طولانی ترین احساس ابریشمی را به شما ارائه می دهید این فرمول به صورت رایگان از پارابن ، کوشر و پزشک توصیه می شود زمان های سرگرم کننده خود را نیز لذت بخش تر کنید و همچنین راحت تر آن را لذت ببرید و یا حتی در هنگام تفریح ​​توسط خودتان لذت ببرید. این یک بطری 3.1 اونس است. روان کننده سیلیکونی تمیز خالص پلاتین - 3.1 اونس:
تضمین شده هرگز چسبنده نیست
طولانی ترین احساس ابریشمی
بدون پارابن
دکتر توصیه کرد
کوشر
روان کننده سیلیکونی پلاتین ، تجربه جنسی شما را به سطح بعدی منتقل می کند
ساده برای استفاده
با شریک زندگی لذت ببرید یا در حالی که تنها هستید
لذت شما را راحت تر و لذت بخش تر می کند
عناصر:
مواد لازم: دی متیکون ، سیکلوپنتازیلوکسان ، دی متیکونول ، فنیل تری متیکون

جهت ها:
دستورالعمل: راهنما: همانطور که برای مرطوب کردن لازم است از منطقه مورد نظر خود استفاده کنید. دوباره مطابق آنچه می خواستید دوباره عمل کنید. به راحتی با صابون و آب گرم شستشو دهید. مضرات لاتکس نیست.

این مورد را کاوش کنید

 

منبع : sanykala