بررسی اجمالی
پمپ آلت تناسلی مرد یکی از چندین درمان غیرمستقیم برای اختلال در نعوظ (ED) است. این دستگاه ها می توانند نسبتاً آسان کار کنند. این مهم است که شما اقدامات احتیاطی را انجام دهید ، زیرا احتمال استفاده صحیح از آسیب یا عوارض جانبی وجود دارد.

دستگاه وکیوم

وکیوم

افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان

وکیوم مردانه

دستگاه وکیوم مردانه

دستگاه وکیوم آقایان

وکیوم آقایان

خرید دستگاه وکیوم مردانه

طرز استفاده از دستگاه وکیوم

خرید دستگاه وکیوم

خرید وکیوم مردانه

روش استفاده از دستگاه وکیوم

پمپ آلت تناسلی مرد نیز به عنوان پمپ خلا یا پمپ بنزین خلاء شناخته می شود. دستگاه شامل:

لوله ای که بر روی آلت تناسلی شما قرار می گیرد

دستگاه وکیوم مردانه

مهر و موم یا حلقه ای که در قسمت پایه آلت تناسلی شما قرار می گیرد
یک خلاء باتری یا دستی که از هوا خارج می شود و باعث ایجاد نعوظ می شود
پمپ آلت تناسلی مرد ممکن است انتخاب مناسبی برای شخصی که مبتلا به ED خفیف است نیست ، و ممکن است برای ED شدید نباشد. اما اگر به ED متوسط ​​مبتلا شده باشید ، یک پمپ آلت تناسلی مرد ممکن است گزینه درمانی غیر منع مصرف باشد.

چگونه از پمپ آلت تناسلی استفاده می کنید؟

دستگاه وکیوم

وکیوم

وکیوم مردانه

دستگاه وکیوم مردانه

خرید دستگاه وکیوم مردانه از داروخانه

خرید دستگاه وکیوم مردانه در مشهد

خرید دستگاه وکیوم مردانه دیجی کالا

خرید دستگاه وکیوم مردانه در شیراز

تاثیر دستگاه وکیوم مردانه

خرید وکیوم مردانه از داروخانه

دستگاه وکیوم مردانه اورجینال

خرید وکیوم مردانه ارزان


دستگاه وکیوم آقایان

وکیوم آقایان

خرید دستگاه وکیوم مردانه

افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان

طرز استفاده از دستگاه وکیوم

خرید دستگاه وکیوم

خرید وکیوم مردانه

روش استفاده از دستگاه وکیوم

استفاده از پمپ آلت تناسلی در ابتدا ممکن است کمی بی دست و پا به نظر برسد ، اما این یک دستگاه نسبتاً ساده است.

با قرار دادن لوله روی آلت تناسلی خود شروع کنید. ممکن است بخواهید از روان کننده استفاده کنید تا از تحریک لوله جلوگیری شود.
در صورت داشتن باتری ، پمپ را روشن کنید یا از پمپ دستی استفاده کنید تا هوا از داخل لوله خارج شود. تغییر فشار هوا باعث می شود خون شروع به انسداد رگ های خونی در آلت تناسلی شما کند. رسیدن به نعوظ ممکن است فقط چند دقیقه طول بکشد.
سپس می توانید لوله را برداشته و در بازی های مقدماتی یا مقاربت شرکت کنید.
آیا باید از حلقه آلت تناسلی استفاده کنید؟
بیشتر سیستم های پمپ آلت تناسلی شامل یک حلقه آلت تناسلی یا حلقوی انقباضی است که شما در پایه آلت تناسلی خود می پوشید. این به معنای کمک به کاهش نعوظ شما با محدود کردن جریان خون از آلت تناسلی شما است.

پس از نعوظ ، می توانید حلقه انقباض را در اطراف پایه آلت تناسلی خود قرار دهید ، و سپس لوله را جدا کنید. حلقه آلت تناسلی را در محل خود نگه دارید ، اما بیش از 30 دقیقه ، زیرا این امر می تواند بر جریان خون تأثیر بگذارد و به آلت تناسلی شما آسیب برساند.

مزایای پمپ آلت تناسلی چیست؟
پمپ های آلت تناسلی در تولید نعوظ برای اکثر کاربران موثر است. مدت زمان نعوظ به فرد بستگی دارد ، اما ممکن است 30 دقیقه یا بیشتر انتظار داشته باشد. ممکن است برخی از مردان قبل از مقدمه از پمپ استفاده کنند یا صبر کنند و درست قبل از مقاربت از آن استفاده کنند.

این دستگاه ها به طور کلی ایمن هستند و هیچ یک از عوارض جانبی که بتواند داروهای ED را همراه داشته باشد ، ندارند. این مقایسه با کاشت آلت تناسلی که نیاز به عمل جراحی دارند غیر واگیر است.

پمپ آلت تناسلی مرد معمولاً در دراز مدت نسبت به داروها یا سایر روش های درمانی ارزان تر است ، زیرا می تواند بطور مکرر و بدون هیچ گونه هزینه مکرر استفاده شود.

پمپ آلت تناسلی مرد بعد از انجام کارهایی مانند جراحی پروستات یا پرتودرمانی برای سرطان پروستات از مزیت دیگری برخوردار است.

یکی دیگر از مزایای پمپ آلت تناسلی مرد این است که می توان آن را همراه با قرص های ED یا سایر روش های درمانی و بدون خطر اضافی استفاده کرد. برای برخی از مردان ، استفاده منظم از پمپ آلت تناسلی آلت تناسلی مرد ممکن است منجر به نعوظ طبیعی تر شود.

آیا عوارض جانبی یا خطرات ناشی از استفاده از پمپ آلت تناسلی وجود دارد؟
هنگام استفاده صحیح ، خطرات کمی در هنگام استفاده از پمپ آلت تناسلی وجود دارد. این ماده می تواند به دفعات مورد استفاده قرار گیرد زیرا بدن شما به درمان پاسخ می دهد. برخی از مردان ممکن است در یک روز چندین بار از آنها استفاده کنند ، در حالی که ممکن است برخی دیگر نیاز به استفاده کمتری از آن داشته باشند.

مهم است که شما با دقت دستورالعمل های همراه با پمپ را دنبال کنید. فشار بیش از حد هوا در لوله می تواند به آلت تناسلی شما آسیب برساند. همچنین ، احتمال خونریزی خفیف در زیر سطح پوست شما وجود دارد. این می تواند لکه های قرمز کوچک یا حیوانات کوچک را روی آلت تناسلی شما بگذارد.

به دلیل ماهیت دستگاه ، بخشی از خودجوش بودن یک برخورد جنسی را از بین می برد. ممکن است برخی از مردان و شرکای آنها با استفاده از پمپ آلت تناسلی به خصوص در ابتدا احساس ناراحتی یا ناخوشایند کنند. بعضی از مردان نیز توجه دارند که نعوظ گاهی در محور آلت تناسلی احساس محکم نمی کند ، زیرا این شفت را دورتر می کند.

اکثر مردان مبتلا به ED متوسط ​​می توانند با خیال راحت از پمپ آلت تناسلی مرد استفاده کنند ، اگرچه شما یک داروی رقیق کننده خون مانند وارفارین (کومدین) مصرف می کنید ، ممکن است با خطر بیشتری از عوارض خونریزی داخلی روبرو شوید. اختلالات خون مانند کم خونی سلول داسی که شما را در معرض خطر وقوع خونریزی یا لخته شدن خون قرار می دهد ، ممکن است مانع از استفاده ایمن از پمپ آلت تناسلی شود.

نحوه دریافت پمپ آلت تناسلی مرد
اگر علاقمند به خرید پمپ آلت تناسلی هستید ، با پزشک خود مشورت کنید. یک نسخه اطمینان حاصل می کند که شما یک پمپ آلت تناسلی به دست می آورید که توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) تأیید شده است.

با این وجود همه داروخانه ها این دستگاه ها را حمل نمی کنند ، بنابراین ممکن است بخواهید با ما تماس بگیرید تا یک فروشگاه را پیدا کنید که آنها را بفروشد. ممکن است دفتر ارولوژی شما از داروخانه های منطقه شما که پمپ های آلت تناسلی مردانه تأیید شده در آن وجود دارد اطلاع داشته باشد.

آیا می توانم پمپ آلت تناسلی را بدون نسخه خریداری کنم؟
انواع مختلفی از این دستگاه ها در بازار وجود دارد که بسیاری از آنها مورد تأیید FDA یا هیچ سازمان بهداشتی نیستند. این پمپ های بدون نسخه آلت تناسلی را می توان در فروشگاه های مواد مخدر ، فروشگاه های سکس جدید و به صورت آنلاین خریداری کرد.

با این حال ، زیرا آنها مورد تأیید FDA نیستند ، ممکن است ایمن یا مؤثر نباشند. فشار برخی از دستگاه های فرابورس ممکن است بی خطر نباشد.

در انتخاب پمپ چه چیزی را باید جستجو کنید
هنگام انتخاب پمپ آلت تناسلی مرد ، حتماً دارای خلاء خلاء باشد. این ویژگی اطمینان حاصل می کند .